Hogyan kell guggolni a visszér ellen

A guggolás segít a visszér ellen
  • Guggol visszérrel. A visszér fájdalommentes kezelése
  • Tudom futtatni a visszerek?
  • Gyógynövények fogyás és visszér ellen

Guggolva várd a buszt stb. Millió lehetőséged van guggolni, de valahol el kell indulni. Néhány jó tanács a kezdéshez: Tervezd meg.

Hogyan kell guggolni a visszér ellen

Ne érzésből csinálj annyit, amennyihez kedved van. Ez a tuti bukás receptje. Legyél fokozatos. Ne akarj rögtön napi 15 perc guggolással kezdeni.

Visszér tudok guggolni

Kezdj napi perccel és szép lassan emeld az időt. Ha elsőre sok ez az idő, akkor oszd el napiakár alkalomra akár, csak kezdd el nyári visszér. Én sem guggolok 15 percig folyamatosan, de amikor csak tehetem guggolok perceket.

A nap végén pedig kijön a az idő. Annyi időt szánj rá az elején, amennyi nem fájdalmas, majd szépen emeld.

visszérrel bekötözheti a lábát

Nem frusztrálhat a sikertelenség, mert akkor abba fogod hagyni. Érj el mindig kis sikereket és könyveld el ezt magadban. Szeretnék adni neked egy egyszerű példa programot. Én így terveztem meg és csináltam anno: 1.

Guggol visszérrel

Guggolás térdkitolással Knee push away Kezdj 10 ismétléssel és 10 mp kitartással. Fokozatosan emeld minden héten 5 ismétléssel és 5 mp-vel időt. Guggolás mellkasi rotációval Sky reeach Kezdj 10 ismétléssel és 10 mp kitartással.

Guggolás térdszétnyomással Budha Prayer Kezdj 10 ismétléssel és 10 mp kitartással. Guggolás előrehajlással Squat Bows Kezdj 10 ismétléssel és 10 mp kitartással.

mély visszér hogyan kell kezelni

Láthatod, hogy nem túl bonyolult a program. Érdemes követni, hogy hol tartasz.

Guggolni lehet, ha visszér

A lenti linken találsz is egy táblázatot erre a célra. Töltsd le és használd.

tud-e pressoterápiát tenni a visszér ellen

A számokat és időket átírhatod, lehet neked több ideig vagy rövidebb idő kell ahhoz kényelmesen tudj guggolni perceken át. Mi van, ha kész a program?

A guggolás káros a visszérre

Sosem lesz kész! Ha nem guggolsz, akkor el fogod veszíteni ezt mozgásmintát.

A guggolás egy szokás lesz ezentúl. Guggolj minden nap 15 percet összesen, úgy elosztva, ahogy neked jó. A lényeg, hogy kezdd el valahogy!

Olvassa el is