Az ülő munka miatt visszér

az ülő munka miatt visszér

Ne azon fáradozzunk, hogyan rejthetnénk el a visszereinket, keressünk inkább hosszú távú megoldást!

az ülő munka miatt visszér visszér a járatok miatt

A veszélyeztetettek A visszér problémákkal küzdők száma évről évre nő, mint ahogy az is nyomon követhető tendencia, hogy egyre több fiatalt érint ez a kellemetlen elváltozás. A visszerek kialakulása nagy mértékben függ az öröklött tényezőktől, így amennyiben a családban már korábban előfordult visszeres megbetegedés, akkor különösen oda kell figyelnünk a megelőzésre.

az ülő munka miatt visszér hagyományos módszer a visszér kezelésére

Aki fiatalon észleli magán a kezdő tüneteket, nagyon sokat tehet azért, hogy a folyamat visszafordítható legyen, vagy legalábbis kontrollálható maradjon. Különösen veszélyeztetettek a túlsúllyal küzdők, a kismamák — főként, ha súlygyarapodásuk meghaladja a kilogrammot —, az egészségtelen életmódot folytatók és azok is, akik tartósan álló- vagy ülőmunkát végeznek.

Ezen felül a tágult visszerek szövődményeinek kialakulásában rizikófaktort jelent a magas vérnyomás és a cukorbetegség is. A visszeres panaszokat érdemes mielőbb kezelni, ugyanis a kezeletlen visszértágulat súlyosbodhat, olya n szövődmények alakulhatnak ki, mint a visszérgyulladás, mélyvénás trombózis, lábszárfekély.

az ülő munka miatt visszér borjú visszér fáj

A visszerek nem múlnak el ugyan teljes mértékben, de a tünetek enyhíthetők és a szövődmények megelőzhetők szakszerű kezeléssel — lézerrel vagy műtéttel — és életmódváltással, vagyis mértékletes és egészséges ételekben gazdag táplálkozással, megfelelő folyadékfogyasztással, rendszeres mozgással. Érvédő gyógyszer, mely jótékonyan erősíti a vénákat.

A gerinc fájdalmas betegségei mellett az agyvérzés, a szívinfarktus, a szívnagyobbodás és a vesebetegségek rizikófaktorát is növelheti az ülő életmód. A veszélyekre Dr. Werling Klára belgyógyász figyelmeztet. A gyógytornász tapasztalata szerint az emberek többségének nincs kellő információja a helyes ülésről. Aki naponta több órát ül, jó ha tudja, hogy az ülés jobban terheli a gerincet, mint az állás, ezt szemléletesen mutatja a Nachemson ábra.

Olvassa el is